بازاریابی دیجیتالی
17
اکتبر

بهترین کلمات کلیدی برای جذب مشتری چیست؟

سئو و بهینه سازی سایت، یکی از تکنیک های کاربردی برای بازاریابی خدمات و محصولات سایت شماست. راه حل های گوناگونی برای تبلیغات وجود دارد از جمله تبلیغات سنتی ، تبلیغات بنری ، تبلیغات در گوگل و …. . اما اگر به دنبال یک راه حل پایدارتر و بصرفه تر برای سایت خود میگردید حتما به سئو سایت نیاز پیدا میکنید و در این مسیر بسیار مهم است که بدانید ” بهترین کلمات کلیدی برای جذب مشتری چیست؟ ” با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا برای انتخاب بهترین کلمه کلیدی به شما کمک کنیم.

سریع ترین راه برای رسیدن به رتبه یک گوگل چیست؟

اگر به دنبال یک راه سریع برای رسیدن به رتبه یک گوگل هستید، تبلیغات گوگلی بر روی کلمات کلیدی سایت شما گزینه ی مناسبی است اما اگر در ابتدای راه هستید و هنوز بودجه ی کافی برای آن ندارید، بهترین راه حل برای شما اینست که با استراتژی مناسب و تعیین درست کلمات کلیدی که به جذب مشتری میانجامد ، فعالیت خود را شروع کنید ذکر این نکته حائز اهمیت است که تنها وبسایت هایی موفق میشوند که جز نتایج یک تا سه گوگل باشند و هرگز فکر نکنید با گرفتن رتبه های دیگر میتوانید ورودی ها و بازدیدهای بالایی داشته باشید.

بهترین کلمات کلیدی برای جذب مشتریآیا گوگل میداند محتوای سایت شما برای چه کسانی مفید است؟

تمامی فعالیت ما در سئو برای بیان اینست که گوگل متوجه شود این وبسایت برای کدام دسته از مخاطبین و کاربران مناسب است و با نمایش آن محتوا در نتیجه سرچ کاربر ، به تقویت رتبه ما در آن کلمه کلیدی برسیم. برای این منظور باید از طریق شناخت های ابتدایی خودمان یا تیم حرفه ای سئو سایت از کسب و کار مورد نظر، به کلمات کلیدی ابتدایی برسیم. ممکن است این کلمات در ابتدای کار غلط ، ناقص و یا اضافه باشد اما ما برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای جذب مشتری به آنها نیاز داریم.

شانس خودت رو برای قرار گرفتن در رتبه یک گوگل امتحان کن

گام اول :

لیستی از کلمات کلیدی احتمالی را بر روی کاغذ بنویسید. این لیست میتواند متشکل از کلمات عمومی ، برندها ، خدمات و یا ترکیبی از مفاهیم مورد نظر در استراتژی بازاریابی و اقتصادی ما باشد. از بین این کلمات، عبارات عمومی را کنار گذاشته و از آنها صرفا برای پیدا کردن عبارات مفهومی و ترکیبی استفاده کنید. چراکه این کلمات عموما منجر به ورود به سایت نمیشوند و ابزارهای گوگل برای پاسخگویی به آنها اولویت بالاتری به نسبت سایت شما دارند. بعنوان مثال کسی که در گوگل ” فوتبال پرسپولیس استقلال ” را سرچ میکند، قبل از ورود به هر سایتی در همان صفحه گوگل پاسخ خود را دریافت کرده و کار کردن بروی این کلمه کلیدی اشتباه بزرگی برای شما خواهد بود.

گام دوم:

عبارت های مورد نظر خود را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و از قسمت پیشنهادات گوگل و همچنین مرتبط ترین نتایج گوگل برای تکمیل کردن آنها استفاده کنید. چراکه گوگل بهترین ابزار کاربردی برای انتخاب کلمات کلیدی طولانی و تشخیص رفتار کاربر میباشد.

گام سوم :

از طریق ابزارهایی نظیر keyword planner  ، alexa و … میتوانید رتبه هریک از کلمات کلیدی را پیدا کرده و به یک مقایسه درست برسید که کدام یک از کلمات کلیدی بهترست. در مقایسه آمار ورود و بازدید هر یک از کلمات به نمودار آنها و میزان صعودی یا نزولی بودنشان توجه کرده و مراقب کلماتی باشید که ترند فصلی یا رویدادی هستند.

حق تو قرار گرفتن در نتایج گوگل هست؛ به شرط آنکه به درستی استراتژی سئو بچینی!!!

گام نهایی: لیست کلماتی که آماده کرده اید را آنالیز کرده و با اهداف بازاریابی و اقتصادی خود مقایسه کنید. ممکن است کلمه ای از نظر گوگل مناسب باشد اما برای شما صرفه ی اقتصادی نداشته باشد. مثلا اگر وبسایت ارائه دهنده خدمات باربری اسباب کشی هستید و بر روی کلمه ” باربری ” کار کرده اید، ممکن است با دریافت تماس هایی برای ” باربری کالا از چین به تهران ” ، صرفا ترافیک خود را افزایش داده و زمان و انرژی خود را بیهوده هدر دهید. پس بالا بودن در کلماتی که هیچ ارتباطی به حوزه ی کاری شما ندارد کمکی به شما نمیکند.

همچنین با تفکیک هریک از کلمات گروه بندی مناسبی انجام دهید و هر یک را به درستی درجای خود استفاده کنید. که در این بخش به تفصیل به آن میپردازیم.

بهترین کلمات کلیدی برای جذب مشتری چیست؟گروه بندی کلمات کلیدی چیست؟

هریک از کلمات کلیدی که شما به آن دست یافته اید زمانی برای شما مفید خواهند بود که با آنالیز دقیق آنها ، بهترین محل را برای استفاده از آنها انتخاب کنید. کلمه کلیدی که تنوع بالایی دارد بهترست برای دسته بندی و یا لندینگ پیج مورد استفاده قرار بگیرد. برخی از کلمات کلیدی که از وبسایت رقبای اصلی خود انتخاب کرده اید ، بعنوان الگوی شما برای شناخت رفتار کاربر مناسب هستند و برخی دیگر خط قرمزهای سایت شما را مشخص میکنند که با کار نکردن روی آنها میتوانید این انرژی را به کلمات مفیدتری اختصاص دهید چراکه این کلمات به شرکتهای تولیدی یا مرجع اختصاص دارند و کاربر سایت شما را برای ورود انتخاب نمیکند. همچنین گروه دیگری از کلمات هستند که از وبسایت هایی بدست آورده اید که محتوا محور بوده و از این کلمات کلیدی برای انتخاب موضوع مقالات سایت خودتان میتوانید استفاده کنید و این کلمات برای صفحات دسته بندی یا لندینگ پیج سایت شما مناسب نمیباشند. این گروه بندی کلمات کلیدی کمک زیادی به شما برای انتخاب کلمه کلیدی اصلی ، کلمه کلیدی دسته بندی ها ، لندینگ پیج ها و سایر مقالات سایت میکند. در پایان با تعیین استراتژی مناسب و اولیت بندی برای هریک ، میتوانید فعالیت سایت خود را آغاز کنید.

تشخیص رفتار مشتریان

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به شما برای انتخاب کلمه کلیدی سایت تان کمک کنیم تا اگر قصد دارید خودتان اینکار را انجام دهید و یا از آژانس دیجیتال مارکتینگ در تهران یا سایر شهرها استفاده کنید، با دانش حرفه ای به خوبی بر کار آنها نظارت کنید. همچنین شما میتوانید برای دریافت خدمات حرفه ای طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، سوشیال مارکتینگ و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ بصورت رایگان و تخصصی از مشاوره ما استفاده کرده و سپس برای دریافت خدمات سئو سایت اقدام کنید. استدیو هشت و چار ، متشکل از تیم حرفه ای و متخصص راهنمای خوبی برای آنست که بدانید بهترین کلمات کلیدی برای جذب مشتری چیست؟ و شما میتوانید با بازدید از نمونه کارهای ما به این موضوع پی ببرید.

هنوز هم برای نجات کسب و کارتان دیر نیست، فرصت را از دست ندهید

چرا استدیو هشت و چار؟

انتخاب شرکت طراحی سایت با نمونه کار حرفه ای و تعرفه مناسب ، کار بسیار مهمی است. چراکه وبسایت شما بعنوان بخشی از هویت برند شماست و ما در کنار شماییم تا به بهترین شکل برند خود را معرفی کنید. اعتماد شما، سرمایه ی ماست.
تیم طراحان استدیو هشت و چار با استفاده از دانش خود و شناخت اهداف کسب و کار شما، سعی دارد به بهترین شکل خدمات طراحی سایت و سئو سایت شما را عرضه کرده و بعنوان واسطه میان کسب و کارها و دنیای دیجیتال مارکتینگ به خوبی عمل کند.
همین حالا با ما تماس بگیرید و برای یک تغییر شگفت آور آماده شوید.