سئو واقعی چیست؟
22
نوامبر

قبل از قرارداد سئو بخوانید

اینکه تصمیم گرفته اید به کسب و کار خود جانی دوباره دهید و از رقبایتان جانمانید؛ نکته بسیار مهمی است و به شما تبریک میگوییم. شاید پیش خود فکر کنید حالا دیگر در مسیر موفقیت گام براشته اید و تا چند مدت دیگر بعد از قرارداد سئو ، در نتیجه ی اول گوگل خواهید شد. شاید همین حالا به فکر تامین فروش و پاسخگویی به تماس هایی باشید که از طرف سیل عظیم مشتریان اتفاق میافتد. اما ما به شما پیشنهاد میکنیم قبل از برنامه ریزی برای این موضوع؛ با ما کمی در این مقاله وقت بگذرانید و نکته های مهمی در مورد شرکت های سئو بخوانید؛ حتما دست پر به میز مذاکره سفارش سئو میروید

سئو واقعی چیست؟

شاید این سوال برایتان عجیب بنظر برسد. مگر سئو واقعی و غیر واقعی دارد؟ احتمالا از خود بپرسید قرار گرفتن در رتبه یک گوگل که توسط ربات ها و الگوریتم های گوگل اتفاق میافتد پس چرا باید واقعی یا غیر واقعی باشد؟ باید به شما بگوییم الگوریتم های گوگل در هیچ جایی به صورت رسمی و علنی اعلام نشده است و آنچه امروز بعنوان seo یا Search engine optimization شناخته میشود حاصل آزمون و خطا و بررسی نتایجی است که وب مسترها بدست آورده اند. برخی از وب مسترها در طول زمان از تکنیک ها و ترفندهایی استفاده کرده اند که موجب شد در مقطع زمانی سایت آنها در نتایج اول گوگل قرار بگیرد. اما در گذر زمان این موضوع توسط گوگل کشف شده و گوگل پیوسته در حال بروز رسانی الگوریتم های خود میباشد تا جلوی هر گونه خطا را بگیرد.

قرارداد سئو

سئو ارزان و باکیفیت ؟ هرگز!!!

ممکن است وقتی تصمیم به انجام سئو سایت خود میگیرید با قیمت های متفاوتی برای پروژه seo  سایت خود رو به رو شوید که شما را سردرگم میکند. گاهی ممکن است با قیمتهای به شدت پایینی رو به رو شوید که شما را وسوسه میکند به میز مذاکره بروید. چراکه آنها تعهد میدهند در زمانی کمتر از زمانیکه سایرین به شما گفته اند ؛ سایت شما در نتایج اول گوگل قرار بگیرد. اما آیا این موضوع حقیقت دارد؟

با بررسی الگوریتم های گوگل و آنچه بصورت رسمی توسط این شرکت اعلام شده به این نتیجه میرسیم که آنچه برای گوگل مهم است کیفیت کار است. گوگل دوست دارد درک مناسبی از محتوای شما داشته و دقیقا بتواند در کمترین زمان ممکن نیاز کاربران را رفع کند و مرتبط ترین و بهترین نتیجه را به آنها ارائه کند. این موضوع کمک میکند بخش زیادی از ترفندهای سئو کلاه سیاه که سعی میکنند گوگل را گول بزنند حذف شده و کنار بروند. فقط سایت هایی باقی میمانند که اعتماد خوبی را ایجاد کرده و رضایت کاربر را دریافت کرده باشند. گوگل برای درک رضایت کاربر فاکتورهای زیادی از جمله زمان باقی ماندن در سایت؛ چرخش در سایت ؛ کامنت گذاری ؛ امتیاز دهی به محصولات و … استفاده میکند و گوگل به خوبی میتواند این موضوع را دریابد. همچنین با مقایسه سایت های رقبا در حوزه ی کاری شما میتواند به میزان کیفی عملکرد سئو سایت شما پی ببرد. پس بسیاری از ترفندهایی که امروزه انجام میشود منجر به سلب اعتماد گوگل شده و به زودی منجر به جریمه همیشگی سایت میشود.

اگر میخواهید با الگوریتم های گوگل بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد میکنیم مقاله ی الگوریتم های کاربردی گوگل برای سئو را حتما بخوانید.

هرگز گول ارزان بودن را نخورید و به کیفیت فکر کنیدسئو و برندسازی

انجام سئو در کمترین زمان ممکن؟

تعیین میزان زمان انجام سئو سایت در قرارداد سئو کاملا بستگی به سایت شما ، سایت رقبا و قدرت دامنه دارد. این موضوع باید در آنالیز سایت مشخص گردد و نمیتوان به صورت دقیقی برای همه سایت ها اعلام کرد. آنچه که مهم است در تعیین استراتژی سایت شما میبایست فرآیند سئو را طوری در نظر بگیرید که پروسه ها در زمان خاص خودش انجام شده و نتایج خوبی را رقم بزنند. گوگل برای درک موضوع سایت ، مقایسه ی سایت و ایجاد اعتماد به سایت نیازمند زمان است و نمیشود اینکار را در زمان اندکی انجام داد. اگر شرکتی به شما قول انجام سئو سایت در زمانی بسیار کوتاه تر از زمان های گفته شده توسط سایر وب مسترها اعلام کرد ، شک نکنید مشغول پذیرش ریسک از بین رفتن همیشگی سایت خود هستید.

انجام تکنیک هایی مثل بک لینک های رایگان و غیر مرتبط نه تنها ارزشی به سایت شما منتقل نمیکند بلکه در زمان کوتاهی شما را بالا آورده و سپس هرگز نمیتوانید حتی در صفحه های آخر نتایج گوگل قرار بگیرید. پس اگر به برند شدن فکر میکنید؛ اگر به دنبال یک آینده ی روشن هستید هرگز این ریسک را نپذیرید و اجازه دهید همه چیز اصولی و استاندارد انجام شود.

انتخاب سئوکار حرفه ایتاملی در مورد انتخاب کلمات کلیدی در قرارداد سئو

یک شرکت حرفه ای سئو سعی میکند با ارائه کلمات کلیدی مناسب که در نهایت منجر به تبدیل شدن کاربران به مشتری میشود، استراتژی سئو را پیش ببرد. قرار گرفتن در رتبه یک گوگل روی کلماتیکه بلند هستند ، در زمانی کمتر انجام میشود. اما آیا آنها میتوانند برای شما تبدیل به مشتری شوند؟ چقدر این کلمات در ماه سرچ میشوند؟ همچنین کلمات کلیدی که کلی هستند نیز چقدر میتوانند شفافیت داشته و نیاز مخاطبین را رفع کنند؟ پس آنچه که مهم است فرآیند انتخاب کلمات کلیدی میباشد که مطابق با  اهداف کسب و کار شما و نیاز مخاطب باشد. همچنین استراتژی سئو باید منعطف بوده و بعد از مدتی دوباره مورد ارزیابی قرار بگیرد تا بتوانید در زمانی کمتر اما واقعی!! به نتایج دلخواه خود دست یابید.

شرکت سئو و بهینه سازی سایت

استودیو هشت و چار ؛ در زمینه دیجیتال مارکتینگ ؛ سئو انواع وبسایت و سوشیال مارکتیگ فعالیت داشته و با انجام روش های اصولی و استاندارد برای دستیابی به نتایج مطمئن در کنار شما عزیزان خواهد بود. برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی و همچنین نمونه کارهای شرکت همین حالا با ما تماس بگیرید.