مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟ چرا شبکه های اجتماعی باید مدیریت شوند؟ نقش شبکه های اجتماعی زیاد است بطوریکه از سرگرمی و تبلیغات و هنر گرفته تا انواع آموزش و بازاریابی. بنابرین چنین فضایی با اینهمه کاربرد نیازمند مدیریت است. اگر اهل شبکه های اجتماعی هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 

مدیریت شبکه های اجتماعی چیست؟

یکی از مهم‌ترین عوامل مدیریت موفق شبکه‌های اجتماعی، ثبات و پایداری در قدم برداشتن در این راه است. برای رسیدن به این هدف باید یک برنامه‌ریزی جامع داشته باشید تا زمان انتشار، نحوه‌ی ارسال، نوع محتوا و شبکه‌ی مورد نظر اجتماعی را با جزئیات کامل ارائه دهید.  شما باید بهترین نوع محتوا برای شبکه‌ی اجتماعی خود را بشناسید و علاوه بر آن محتوایی که بیش از همه توسط مخاطبان هدف دیده شده و به اشتراک گذاشته می‌شود را شناسایی کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی

 

 

 تعرفه و هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی

مدیریت شبکه های اجتماعی  به عوامل مختلفی ازجمله: موضوع و نوع فعالیت مورد نظر مشتری، زمان ارتقا و مدیریت و نوع محتوا و سئوی بارگزاری شده و… بستگی دارد.اگر قصد دارید تا به مجموعه ای قوی و باتجربه، مدیریت شبکه های اجتماعی خود را بسپارید و از تعرفه و هزینه مدیریت شبکه های اجتماعی خبر ندارید، با همکاران ما تماس بگیرید.

ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی

ابزارها و خدمات مدیریت رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا به این مخاطبان عظیم برسید و یک کارزار رسانه های اجتماعی را با تصمیم گیری ساده تر انجام دهید. سالهاست که این ابزارها برای مدیریت شبکه های اجتماعی وجود دارند.در اینجا چند نمونه از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی معرفی می شوند

 

 

Hootsuite

سرویس هوت‌سوت یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های مدیریت شبکه‌های اجتماعی را عرضه می‌کند. که خدماتی همچون مدیریت چندین شبکه‌ی اجتماعی، نظارت بر فعالیت کاربران و مخاطبان در کانال‌های مختلف و ارسال محتوا به‌صورت هماهنگ یا مجزا را به کاربران عرضه می‌کند.

Hubspot

این سرویس یکی از قوی‌ترین ابزارها برای آنالیز کمپین‌ها و بررسی دقیق پست‌ها را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. با استفاده از خدمات هاب‌اسپات می‌توانید علاوه بر تشخیص شبکه‌ی اجتماعی مناسب با بیشترین نرخ جذب مخاطب، پست‌های پرطرفدار را نیز به راحتی پیدا کرده و روی آنها سرمایه‌گذاری کنید.

MeetEdgar

این ابزار برای انتشار مجدد پست‌های محبوب و پرطرفدار استفاده می‌شود. انتشار مجدد این نوع از محتوا که با اصطلاح Evergreen شناخته می‌شود، ترافیک بیشتری را به سمت کانال‌های شما جذب می‌کند.

TweetDeck

ابزار توییت‌دک یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای مدیریت حساب توییتر است. با استفاده از این وبسایت مطالعه‌ی فید توییتر نیز راحت‌تر خواهد بود. رایگان بودن خدمات توییت‌دک و هماهنگی آن با تغییرات توییتر این ابزار را به انتخاب جذاب برای کاربران تبدیل کرده است.

مدیریت شبکه های اجتماعی

 

 

IFTTT

یکی از قوی‌ترین و معتبرترین ابزارهای اتوماسیون در دنیای وب، وبسایت IFTTT است. خدمات این وبسایت قابلیت اتصال بسیاری از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها را به یکدیگر دارد و به‌عنوان مثال می‌تواند پس از انتشار یک پست در وبلاگ شرکت شما، خلاصه‌ی آن را در تمام شبکه‌های اجتماعی ارسال کند. علاوه بر این می‌توان با استفاده از خدمات این سرویس و اتصال آن به هشتگ یا اکانت مناسب، از بحث‌های پیرامون برند به سرعت آگاه شد.

Buffer

سرویس بافر نیز یکی از ابزارهای اتوماسیون بوده که به‌طور اختصاصی برای شبکه‌های اجتماعی طراح شده است. در این سرویس علاوه بر زمان‌بندی و انتشار اتوماتیم پست‌ها، می‌توان محتوای مورد نظر در هر شبکه را شخصی‌سازی کرده و از بومی شدن آن برای شبکه‌ی مورد نظر اطمینان حاصل کرد. بافر علاوه بر اتوماسیون، ابزارهای آنالیز را نیز در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد.

Sprout Social

این سرویس برای آنالیز و مشاهده‌ی رفتار مشتریان و همچنین پروفایل‌های شرکت در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود. با استفاده از خدمات اسپروت می‌توان ارسال پست‌ها را نیز اتوماتیک کرده و گزارش‌های بازخوردها را نیز برای تدوین بهتر استراتژی‌های آینده دریافت کرد.

Google Analytics

ابزار آنالیز گوگل علاوه بر بررسی ترافیک وبسایت‌ها قابلیت اتصال به پروفایل‌ شبکه‌های اجتماعی را نیز دارد.با استفاده از این ابزار می‌توان روند موفقیت و تاثیرگذاری پست‌های شبکه‌های اجتماعی را تحلیل کرده و استراتژی‌های آتی را روی کانال‌های پربازده طراحی کرد.

SocialFlow

الگوریتم سوشال‌فلو رفتار کاربران را تحلیل کرده و هر پستی را با توجه به داده‌های زنده بهینه می‌کند. این الگوریتم بهترین زمان برای انتشار پست در شبکه‌های اجتماعی را مشخص می‌کند تا حداکثر توجه مخاطبان هدف به محتوا جلب شود.

Iconosquare

این سرویس به طور اختصاصی برای مدیریت محتوای اینستاگرام طراحی شده است. آنالیز دقیق این سرویس و ویژگی‌های جدیدی که به‌صورت منظم به آن اضافه می‌شوند، آیکن‌اسکوئر را به یکی از انتخاب‌های اصلی کاربران اینستاگرام تبدیل کرده است. برخی از این ویژگی‌ها آنالیز محتوای اکانت‌های مختلف و همچنین اتوماسیون ارسال پست در اینستاگرام را شامل می‌شوند.

Sprinklr

اسپرینکلر یکی از ابزارهای جامع مدیریت شبکه‌های اجتماعی است. این سرویس خدمات مدیریت جامع، اتوماسیون و آنالیز تمامی شبکه‌های اجتماعی شما و همچنین کمپین‌های تبلیغاتی اجرا شده در هر کدام را انجام می‌دهد.

KnowEm

این ابزار امکان کنترل بحث‌ها و گفتگوها پیرامون برند شما را در بیش از ۵۰۰ وبسایت و شبکه‌ی اجتماعی انجام می‌دهد. با استفاده از گزارش‌های این سرویس می‌توانید اعتبار برند خود در شبکه‌های اجتماعی را بررسی و پاسخ‌های لازم را برای بهبود آن در نظر بگیرید.

مدیریت شبکه های اجتماعی

 

 

 

سایت مدیریت شبکه های اجتماعی

در ایران سایت های مختلفی ارائه دهنده خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی وجود دارند که از تولید محتوا تا سئو ،تبلیغات و بازاریابی را انجام می دهند.برای اطلاع از فعالیت این قبیل سایت ها، با همکاران ما تماس بگیرید.

 

مدیریت شبکه های اجتماعی مجازی و مدیریت اینستاگرام

شبکه های اجتماعی  (مثل: اینستاگرام،تلگرام،توییتر و یوتیوب و…) ابزاری هستند که به صورت رایگان و در تمامی ساعات، قابل دسترس هستند. به طور مثال یک شخص می تواند مطالبی که مورد نظرش است را در صدم ثانیه در سراسر دنیا به اشتراک بگذارد.شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از زیرمجموعه های رسانه های اجتماعی دارای اجزای تشکیل دهنده‌ای هستند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عالی برای کسب و کارهایی است که محتوای تصویری فراوانی تولید می کنند. نسبتا خانم ها بیشتر از آقایان از اینستاگرام استفاده می کنند. بنابراین اینستاگرام،  پلتفرمی عالی برای افرادی است که محصولاتشان در حوزه مد و زیبایی، سبک زندگی و هنر است.

شبکه های اجتماعی قوانینی را مطرح و تعیین کردند که به واسطه ی آن شما بتوانید مطالب مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید و کسب و کار خودتان را گسترس دهید.  امروزه شبکه اجتماعی پر طرفدار اینستاگرام از منابع مهم بازاریابی، اخبار، آموزش و سرگرمی است. مدیریت یکی از عوامل مهم رشد و افول فضای مجازی است. مدیریت فضای مجازی از آن دسته از مدیریت هایی است که با ارتباط مستقیم با کاربران صورت گرفته است. سایت های مختلفی خدمات مدیریت  و ارتقای شبکه های اجتماعی را انجام می دهند تا شما با صفحه مورد نظرتان به اهدافتان در کسب و کارهای دنیای مجازی برسید البته بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که:

هداف تان را کاملاً واضح طبقه‌بندی کنید

-آنچه را که مخاطبان می‌خواهند، بفهمید

– محتوای مطلوب آنان را تولید کنید

– شبکه اجتماعی که متناسب با محصول و خدمات شماست را انتخاب کنید

– سایر کانال‌ها را برای اشتراک‌گذاری فعال نگه دارید

ارائه خدمات سوشیال مارکتینگ

شما میتوانید برای دریافت خدمات سوشیال مارکتینگ از تیم حرفه ای استودیو هشت و چار کمک گرفته و بصورت حرفه ای و با رعایت استانداردهای شبکه های اجتماعی به فعالیت بپردازید. همین حالا با ما تماس بگیرید.

ایا هنوز برای دریافت خدمات سوشیال مارکتینگ مرددید؟ با ما تماس بگیرید شماره تماس : 02165829724